AcasăStiriAdministratieUn nou ȘANTIER în CENTRUL Timișoarei! Când încep lucrările la pasajul subteran...

Un nou ȘANTIER în CENTRUL Timișoarei! Când încep lucrările la pasajul subteran care va străbate Piața Victoriei FOTO

Traficul din Timișoara este un coșmar pentru majoritatea șoferilor, iar la asta contribuie atât managementul defectuos al traficului prin semaforizarea neprofesională, cât și lipsa vaiantei ocolitoare a municipiului de pe Bega. Desigur că mai sunt și alți factori care duc la ”gâtuirea” traficului, însă toate acestea par să fi intrat pe făgașul normal, municipalitatea având deja proiectul de management al traficului, care urmează să fie implementat în acest an, iar în ceea ce privește șoseaua de centură, construcția ei va fi ”prelungită” în partea de Sud a orașului.

Revenind la traficul din oraș, municipalitatea lucrează la aranjarea acestuia pe ”inele”, explică edilul-șef din Timișoara, Nicolae Robu. ”Avem acum, prioritar, inelul I de circulație. În cazul acestui inel, în curând trebuie să primim proiectul și dăm drumul la lucrare, nu înainte de licitație, evident!” a declarat, în urmă cu numai câteva zile, Nicolae Robu, afirmație care este similară cu apropierea termenului de deschidere a unui nou șantier, de mari dimensiuni, chiar în centrul Timișoarei. ”Pasajul din Piața Victoriei vine cu modernizarea și redefinirea circulației pe Inelul 1, dar și realizarea unei parcări subterane de 700 de locuri pe Bulevardul I.C. Brătianu, porțiunea dintre Modex și Banca Națională” mai spunea întâiul gospodar al orașului, când prezenta acest proiect.

Inelul I de circulație va avea ca puncte cheie zona Bastion, Punctele Cardinale, Piața Mărăști, Piața 700, de unde va fi o ramificație – tronsonul interior va continua pe strada Sfântul Ioan până la Materna, apoi prin pasajul subteran se va trece prin fața Operei până la colțul dinspre parc al Liceului Miu, se va continua pe I.C. Brătianu până la intersecția cu Bulevardul Michelangelo și în continuare spre Banca Națională, respectiv Bastion, unde se închide. Această porțiune Piata 700, Materna, Opera, până la colțul dinspre parc al Liceului Miu are și o alternativă mai lungă, dedicată mijloacelor de transport cu gabarit mare, cum sunt autobuzele sau troleibuzele. ”Acest traseu alternativ va merge prin Piața 700, unde avem și actualul traseu, pe strada Paris, până la intersecția cu Republicii, apoi pe la Spitalul de Copii, prin față pe la Catedrala Mitropolitană și apoi, din nou vom analiza două variante: prin fața Primăriei, dar în sens invers față de acum, până la semaforul de la colțul dinspre parc al Liceului Miu; cea de-a doua variantă e cu ocolirea Grădinii de Vară Capitol”, spune anul trecut Nicolae Robu.

Tot în viitorul apropiat, anunță edilul timișorean, va intra în lucru și Inelul IV. În acest caz, Primăria are în plan extinderea și modernizarea străzii constructorilor, aflată la ”granița” dintre Timișoara și Dumbrăvița, pe marginea Pădurii Verzi. Autoritățile vor să lege prin strada amintită Calea Lipovei de zona UMT, pentru a decongestiona traficul de pe Calea Lipovei spre Dumbrăvița, cu atât mai mult cu cât pe acest drum va fi prelungită linia trolueibuzului 14. ”Urmează inelul IV, pe care nu-l putem face în totalitate, dar o bună porțiune din el are și fondurile alocate din buget și, la nevoie, vom suplimenta aceste fonduri, în funcție de ritmul în care se va lucra” a adăugat, zilele trecute, Nicolae Robu.

VOCEA TIMISULUI va susține permanent adevărul mai presus de putere, viitorul mai presus de trecut, cinstea mai presus de confortul financiar, știrea mai presus de editorial și capacitatea de decizie mai presus de diplomația compromisului. Vă invităm să ne sprijiniţi prin donaţii!

Articole asemănătoare

3 COMENTARII

  1. iuliu, spui ca „largirea pe 4 benzi a pasajului/viaduct Popa Sapca implicit a strazii popa spaca este o prostie” – ai si argumente pt. aceasta afirmatie ?

  2. Saytok. Obiectiv vorbind largirea pe 4 benzi a pasajului/viaduct Popa Sapca implicit a strazii popa spaca este o prostie. Traficul autovehiculelor prin centrul orasuui trebuie rarit, primária in schimb il incurajeaza. Degeaba faci 300 de pasaje si extinderi de strazi daca triplezi Traficul prin centru. Ce ne ofera primaria sunt solutio pe termen scurt mediu si va dura zeci de ani sa le reparam. Sa nu mai mentionam copacii taiati sii atmsofera de aglomerare ce va fi prezenta aproape instant.

  3. Nu sint capabili sa largeasca la 2 benzi pe sens pasajele „Popa Sapca” si „fabrica de palarii” … in P-ta Unirii si Libertatii e un haos de nedescris … la „pasaju’ Michelangelo” nu se lucreaza deloc … da’ se apuca de stricat centru’ Timisorii …

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Urmăriți-ne

15,745FaniÎmi place
539CititoriConectați-vă
163CititoriConectați-vă
1,670CititoriConectați-vă
187CititoriConectați-vă
48,400AbonațiAbonați-vă

Articole recente

Comentarii recente