Pasarele sau tunel? Vezi cum a schimbat Nicolae Robu proiectul Michelangelo 2

- Advertisement -

După ce a anunțat zilele trecute că proiectul Michelangelo 2 s-a schimbat și că municipalitatea nu va mai construi pasarele pietonale pe Aleea FC Ripensia, edilul a explicat că e posibil ca pe viitor, după ce subpasajul Michelangelo e dat în folosință, Primăria să mai adauge un tunel pentru pietoni. Astfel, Nicolae Robu consideră că ar fi ușor să se construiască un tunel pietonal, lat de 2-3 metri, la subpasaj, iar investiția ar fi minimă.

„Eu aș fi făcut cu totul altfel, dar nu mai putem acum. Eu aș fi făcut trecere pietonală printr-un alt tunel, lângă subpasajul auto actual, jos, pe acolo, pe lângă mașini. Un pasaj subteran pietonal, era simplu că bună ziua… O să-l facem altădată. Un perete îl aveam deja făcut, că este al subpasajului rutier, mai trebuia făcut un L practic, planșeul și peretele vertical, cu o lățime de 2-3 metri, că nu trebuia mai mult pentru pietoni. Era o investiție care nu costa foarte mult și nu mai aveam probleme. Iar studenții puteau să vina pe traseul acesta și atunci aveai fluență și pe strada Cluj, și pe FC Ripensia, nu mai aveai treceri de pietoni la Liceul de Muzică, respectiv în partea cealaltă. Nu renunț la idee, se va face și asta”, a explicat primarul.

Vă reamintim că Michelangelo 2 mai prevede lărgirea la 3 benzi, cu fonduri europene, a străzilor FC Ripensia și Negoiu. Proiectul a fost gândit și aprobat de vechea administrație Ciuhandu și costă aproximativ 7 milioane de euro. Actualul primar a mai adăugat că banii pentru lucrări provin din economiile făcute de municipalitate la alte proiecte europene, cum ar fi reabilitarea Centrului de copii cu dizabilități Podul Lung, unde costul total al reabilitării a fost cu 1. 2 milioane de lei mai puțin decât s-a prevăzut inițial.

Nu toți sunt, însă, de acord cu primarul. Pe rețelele de socializare și pe forumuri, mai mulți timișoreni și-au exprimat îngrijorarea vizavi de soarta tunelului pietonal, despre care consideră că va avea soarta pasajelor din gară, populate cu boschetari și în care nu se poate intra datorită mizeriei și a mirosului puternic de urină.

1 COMENTARIU

  1. In general nu se fac pasaje subterane pentru pietoni, pentru ca influenteaza mult confortul si creaza senzatia de nesiguranta a pietonilor. Este neplacut sa treci noaptea printr-un pasaj subteran intr-o tara in care coruptia si hotia sunt la maxim…Te jefuiesc si te injunghie astia pe timp de zi, de ce nu ar face asta intr-un pasaj cand ar avea toate conditiile?! Plus ca zgomotul masinilor care se produce este groaznic pt pietoni…si pt boschetarii care se vor aduna pe acolo…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie