ANUNȚURI

Societățile comerciale : AVCOZ EDIL S.R.L. , VCN DEVELOPMENT VEST SRL , SPAB CONSTRUCT VEST S.R.L. ,  SPO DEVELOPMENT BUILD INVEST S.R.L. , BAV DEVELOPMENT BUILD S.R.L. , anunță publicul interesat că au obținut autorizațiile de construire cu nr. 168 , respectiv cu nr. 169 din data de 13.03.2024 , emise de Primărie Timișoara, jud. Timiș , privind obiectivul începerii lucrărilor de construcții pentru proiectele ELIZA 2 și ELIZA 3 , imobile de locuințe colective , în regim  P+2E+ER , în Timișoara , pe strada Grigore Alexandrescu , jud Timiș .

Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Mama ei de autostradă cu bucluc! A1 necesită REPARAȚII pe un sector inaugurat acum două luni

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

La mai puțin de două săptămâni de la inagurarea lotului 3 al autostrăzii Sibiu-Orăștie, presa națională vuia pe tema crăpăturilor apărute în asfaltul autostrăzii care trece și pe lângă Timișoara. CNADNR specifica atunci că: ”În privinţa apariţiei unor fisuri la poziţia km 60+660 Calea 1 de pe Autostrada Orăştie – Sibiu, lot 3, km 43+855 – km 65+965, menţionăm că investigaţiile au arătat că fisurile sunt de natură superficială şi nu afectează stabilitatea corpului autostrăzii şi siguranţa traficului rutier. Referitor la remedierea defectelor apărute (…), menţionăm că lucrările de remediere vor fi executate pe riscul şi cheltuiala antreprenorului, fără costuri suplimentare pentru CNADNR SA”.

Dacă asta se întâmpla la finele lunii noiembrie 2014, acum, după jumătatea lunii ianuarie 2015, aceeași CNADNR anunță participanții la trafic că, în urma unui control efectuat pe Lotul 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu, s-a decis ieri restricționarea traficului rutier pe sensul Orăștie – Sibiu banda 1, circulația desfășurându-se doar pe banda a doua, între km 275+600 – km 275 +700.

CNADNR mai spune că va lua ”măsuri urgente de reparație temporară a degradărilor la partea carosabilă, urmând a redeschide circulația în cel mai scurt timp. Toate costurile generate de reparația părții carosabile vor fi suportate de către constructor, respectiv SC Salini Impregilo”.

Păi deh, să dăm vina din nou pe faptul că oricine face ceva în România, pentru români, o face ”la mișto”, mai ales dacă e vorba de bani publici și fără a ține cont de ”mediul înconjurător” în cazul de față. Știu, o să spuneți că acolo s-au petrecut lucruri ”nefericite”. Mai știu că, vorba unui ”clasic” în viață: ”în Dubai se construiesc hoteluri și șosele pe sub apă”. La noi, constructorii, culmea, indiferent de unde vin ei (firmele iau nume pompoase, străine, dar se lucrează doar cu muncitori, contractori, politicieni și funcționari români), sunt la fel de ineficienți. Păi nu mai bine îi lăsăm pe chinezi să vină ei cu tot cu forță de muncă, așa cum au propus, să ne construiască autostrăzile și alte proiecte ”mamut” de infrastructură?

Și când mă gândesc că Timișoara și-ar ”trage” metrou…

Foto: Constantin Duma

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore