La doar câteva zile după ce a făcut public faptul că patru noi studii de fezwbilitate în ceea ce priveşte insfrastructura rutieră a municipiului Timişoara au fost finalizate, edilul-şef al oraşului de pe Bega a dezvăluit data în care acestea vor fi supuse la vot în cadrul unei şedinţe a Consiliului Local, dar mai ales care sunt acestea.

„Vă anunţ că săptămâna aceasta ne-au fost predate patru noi studii de fezabilitate extrem de importante. Acestea sunt:
1. Studiu de fezabilitate pentru lărgirea subpasajului şi străzii Popa Şapcă;
2. Studiu de fezabilitate pentru lărgirea subpasajului şi străzii Jiul;
3. Studiu de fezabilitate pentru realizarea unui nou subpasaj pe sub calea ferată în Zona Solventul (inclusiv pod peste Bega);
4. Studiu de fezabilitate pentru crearea inelului 4 de trafic auto.
Joi, 21 noiembrie 2013, aceste studii vor fi supuse aprobării Consiliului Local” a anunţat Nicolae Robu.

Deşi traficul din Timişoara este „gâtuit” datorită mega-şantierului deschis în primăvară în Zona Michelangelo, acesta urmând a fi perturbat şi mai mult datorită închiderii permanente a traficului în zona Cetate, Robu nu s-a sfiit să admită că, nu unul ci chiar două mega-şantiere, pot debuta în 2014, în paralel cu cele care există deja.

„Aprobarea lor va însemna implicit unda verde pentru trecerea la etapa a doua a investiţiilor în cauză, ce constă în elaborarea Proiectelor Tehnice şi a Documentaţiilor de Execuţie. La primăvară, acestea vor fi gata şi se vor putea organiza licitaţiile pentru contractarea executanţilor, astfel încât în toamna lui 2014, să poată începe lucrările la cel puţin unul din subpasaje şi la inelul 4” a încheiat primarul Timişoarei.

Spune-ţi opinia civilizat!