Transfer aeroport
11.4 C
Timișoara
24-feb.- 2020
Transfer aeroport

E.ON Timişoara închide „relaţiile cu clienţii”. Vezi de ce şi când se redeschide Centrul

Articole Populare

România nu mai are două șosele spectaculoase! A fost inaugurat TransRarăul- a treia minune ”asfaltată” a țării VIDEO

Transrarăul este șoseaua din munţii Moldovei, care face legătura dntre Valea Bistriţei, de la Chiril şi Valea Moldovei, la...

VIDEO! Timişoara, invadată de ţepari care se dau reprezentanţi Enel. Vezi cum actioneaza

Atenţie mare cui deschideţi uşa şi ce acte semnaţi! Mai mulţi locuitori din Cartierul Plopi din Timişoara s-au trezit...

Incident grav la Timișoara, țiganii fac legea cu pistolul. Polițiștii Secției 2 au mușamalizat incidentul

Incident grav, la o spălătorie din oraș, situată la intersecția străzii Ștefan cel Mare cu strada Eroilor. Atât un...
Voceahttps://www.voceatimisului.ro/
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro
- Advertisement -

Începând cu ziua de luni, 27 ianuarie 2014, noul sediu al Centrului de Relaţii cu clienţii al companiei E.ON Timişoara va fi funcţional pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 30–40, care va fi deschis de luni până vineri, între orele 8:30-17:30.

În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

Totodată, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi, compania recomandă consumatorilor să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:
• telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0801.000.366, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
0265.200.366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.
• e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• poştă, la OP.1, CP.10 – Târgu Mureş.

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale etc.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment în judeţul Timiş plata facturilor poate fi efectuată în aproximativ 380 de locaţii ale partenerilor noştri: Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank, informează cel mai mare distribuitor de gaze naturale din ţara noastră.

- Advertisement -
- Advertisement -Transfer aeroport

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Urmăriți-ne!

13,697FaniÎmi place
501CititoriConectați-vă
190CititoriConectați-vă
39,800AbonațiAbonați-vă
Galla Events

TIMISUL DE IERI

Cum lucrau designerii de reclame acum un veac şi jumătate? Reclame din ziarele Timişului din secolul XIX! – Timişul de ieri –

Într-o epocă în care reclama este vitală, şi PR-ii şi designerii caută cele mai sugestive iamgini şi scenarii pentru...