Poşta Română anunță TOLERANŢĂ ZERO faţă de cei care au prejudiciat compania

- Advertisement -

”Managementul companiei foloseşte toate mijloacele legale avute la dispoziţie pentru valorificarea creanţelor deţinute împotriva tuturor categoriilor de debitori. Operatorul naţional de servicii poştale se implică activ în recuperarea tuturor prejudiciilor acordate prin hotărâri judecătoreşti, inclusiv a celor stabilite în dosarul la care judecătorul face referire explicită”, a declarat Alexandru Petrescu. În privinţa acţiunilor de recuperare a pagubelor înregistrate, de la începutul acestui an s-au redobândit, prin proceduri de executare silită, peste 210.000 de lei, reprezentând 50% din totalul sumelor recâştigate în cursul anului 2014.

Pentru o bună înţelegere a situaţiei în care se află Poşta Română vizavi de acest caz, se precizează faptul că dosarul prin care a fost trimisă în judecată fosta conducere a Poştei a avut la bază plângerea penală formulată de companie şi materialul documentar intern, ataşat respectivei plângeri. În document, compania s-a manifestat în mod activ şi s-a constituit ca parte civilă în procesul penal. Astfel, Poşta Română a alăturat acţiunea civilă de recuperare a prejudiciului înregistrat celei penale.

”Măsurile asigurătorii dispuse de organele de urmărire penală reprezintă, prin raportare la stadiul preocesual existent, singurele ce pot fi dispuse sub aspect procedural până la soluţionarea definitivă a cauzei. Doar organele de urmărire penală sau instanţa de judecată pot dispune astfel de măsuri. În mod surprinzător, acest aspect al lipsei caracterului definitiv al sentinţei judecătoreşti este reţinut şi de autorul motivării. Iar asta, în contradicţie cu concluzia generală a articolului, şi anume aceea că Poşta Română nu s-a manifestat activ în cadrul respectivului proces şi nu a procedat la recuperarea prejudiciului reclamat”, a declarat Florian Vârdol, Director Direcţia Juridică şi Reglementări, Poşta Română.

Justiţia are la bază probele administrate în condiţiile legii. Admiterea oricărei acţiuni civile, inclusiv a celei formulate de Poşta Română, este fundamentată pe materialul probator administrat în cauză. Or, din acest material probator furnizat de companie a rezultat caracterul cert al prejudiciului produs Poştei Române.

”Hotărârile judecătoreşti pronunţate potrivit legii române au la bază probe, şi nu aprecieri subiective referitoare la talentul oratoric al reprezentanţilor Ministerului Public sau la conduita procesuală a reprezentanţilor companiei”, a mai transmis Directorul Direcţiei Juridice şi Reglementări a Poştei Române. Precizăm că, până la soluţionarea definitivă a procesului penal, Poşta Română se delimitează de orice tip de aprecieri cu privire la maniera în care se derulează acest litigiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie

Posta Romana a distribuit toate pensiile aferente lunii ianuarie, în Timiș

Compania Naţională Poşta Română a finalizat, cu trei zile...

Posta Romana linisteste pensionarii: Pensiile vin intre 10 si 20 ianuarie 2020

Compania Naţională Poşta Română informează că, în această lună,...

Posta Romana extinde monitorizarea de tip ”Track&Trace” a trimiterilor interne de colete

Compania Naţională Poşta Română introduce monitorizarea în sistem Track&Trace...

Oficiile Postei Romane, inchise timp de trei zile, in judetul Timis si nu numai

Compania Naţională Poşta Română a anunțat că în zilele...

Au crescut salariile la Posta Romana! Compania spera sa acopere ”gaurile” de personal, inclusiv în Timiș

Poşta Română a efectuat, începând cu 1 noiembrie 2018,...