Luna precedentă a totalizat peste 21.000 de unităţi Dacia înmatriculate pe teritoriul Uniunii Europene, reuşind un salt de 16,8 % faţă de aceeaşi lună a lui 2012, totalul de maşini Dacia înmatriculate în 2013, în U.E., ajungând la aproape 236.000 de maşini, ceea ce înseamnă o creştere cu 20 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Prin atingerea acestor cifre, Dacia reuşeşte să se impună la nivelul Uniunii Europene, drept constructorul cu cea mai mare creştere procentuală a înmatriculărilor.
Cota de piaţă a celor de la Dacia a atins un nivel record, de 2,4 % în Europa, iar recordurile sunt depăşite de constructorul român lună de lună. Uzina de la Mioveni se poate mândri cu faptul că a reuşit să depăşească SEAT, unul dintre brandurile deţinute de Volkswagen, după ce constructorul spaniol a „înmatriculat” 235.475 de maşini, comparativ cu Dacia care are 235.976 de maşini înmatriculate în 2013, la nivelul Uniunii.
Nu doar Seat a fost lăsat în urmă!
Dacia vinde mai mult decât mulţi constructori, la nivel european. Seat fiind doar unul dintre cei „afectaţi” de ascensiunea fulminantă de care se bucură constructorul român. Astfel, între brandurile mari pe care Dacia le-a întrecut găsim:
– Chevrolet (121.600 de unităţi înmatriculate în U.E. în primele zece luni);
– Volvo (169.382);
– Suzuki (118.422);
– Honda (113.752);
– Mazda (113.550);
– Jaguar & Land Rover (112.177 pentru ambele branduri).
Tot în categoria „lăsate în urmă” figurează şi italienii, cu a lor Lancia şi Alfa Romeo, dar cei de la Jeep, cei trei constructori nereuşind să înmatriculeze atâtea maşini, cât Dacia, la un loc.