De mai bine de 3 luni în fiecare dimineaţă în Cartierul Plopi din Timişoara întreruperea curentului e la ordinea zilei. Din cauza unui transformator defect în fiecare dimineaţă curentul cade câteva secunde după care revine brusc la loc. La revenire nu mai are parametrii normali cea ce provoacă pagube aparatelor electrocasnice din locuinţe.
S-au făcut mai multe sesizări şi reclamaţii dar nimeni nu a venit să înlocuiască sau să repare acel transformator defect ci doar doi angajaţi îl cârpesc pe ici pe colo şi gata.Ba mai mult dacă suni la numărul lor de telefon pentru deranjamente, angajaţii de acolo te îndrumă să vi să faci o plângere la registratura Enel şi atât.
Acum 2 ani după ce un cetăţean a depus o plângere la registratură Enel că i-au fost arse 3 computere, un server şi alte electrocasnice, paguba fiind estimată la peste 10.000 ron a fost îndrumat de angatii registraturii să depună o plângere la judecătoria Timişoara pentru a putea să-şi recupereze paguba.
Noi întrebăm dacă domnul Director sau alţi oameni din conducerea Enel au cunoştinţă de această problemă care a dus locuitorii cartierului Plopi la disperare. Cu toate că faci dovada şi se adevereşte că aparatele electrocasnice s-au ars din vina lor şansele sunt destul de mici pentru recuperarea pagubelor şi atunci ne întrebăm noi cetăţenii de bună credinţă care ne plătim facturile şi dările către stat de cine suntem apăraţi împotriva nedereptatilor şi abuzurilor care ni se fac pe banii noştrii? Mai aberant a venit răspunsul din partea protecţiei consumatorului după aproximativ 25 de zile citez: „NE PARE RĂU PLÂNGEREA DUMNEAVOASTRĂ NU POATE FI SOLUŢIONATĂ PENTRU CĂ NU PUTEM FACE DOVADA CĂ APARATELE DUMNEAVOASTRĂ ELECTROCASNICE AU SUFERIT STRICACIUNI DIN CAUZA CĂDERILOR DE CURENT” semnată şi ştampilată de directorul din acea vreme.
Noi vom urmării acestă problemă şi vom merge să cerem mai multe lămuriri şi soluţii din partea celor de la Enel.