ANUNȚURI

Societățile comerciale : AVCOZ EDIL S.R.L. , VCN DEVELOPMENT VEST SRL , SPAB CONSTRUCT VEST S.R.L. ,  SPO DEVELOPMENT BUILD INVEST S.R.L. , BAV DEVELOPMENT BUILD S.R.L. , anunță publicul interesat că au obținut autorizațiile de construire cu nr. 168 , respectiv cu nr. 169 din data de 13.03.2024 , emise de Primărie Timișoara, jud. Timiș , privind obiectivul începerii lucrărilor de construcții pentru proiectele ELIZA 2 și ELIZA 3 , imobile de locuințe colective , în regim  P+2E+ER , în Timișoara , pe strada Grigore Alexandrescu , jud Timiș .

Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Scandalos! În Campionatul de Automobilism Timiş piloţii sunt „furaţi” şi la portofel şi la timpi

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Scandalos! În Campionatul de Automobilism Timiş piloţii sunt "furaţi" şi la portofel şi la timpi 1Etapa a X-a a Campionatului judeţean de automobilism se dispută în continuare în afara pistei. O parte dintre piloţii care au participat ieri la „Rally-Kart Dumbrăviţa 2012” se plâng de organizarea defectuoasă a celor ce ţin această competiţie în calendarul sportiv local, dar şi de nereguli de domeniul fiscal.

Campionatul de Automobilism al judeţului Timiş, competiţia datorită căreia pasionaţii de cai-putere pot admira bolizi şi piloţi profesionişti pe circuite de-a lungul anului, are mari lacune. Mai grav e că în toată „afacerea” este implicat în mod direct ACR Timiş.

În etapa desfăşurată ieri la Dumbrăviţa din cele 36 de echipaje câte au fost la linia de start, 11 au fost excluse din competiţie din diferite motive, iar alţii au fost penalizaţi fără a se ţine cont de regulamente. Unul dintre cele mai penalizate echipaje (vezi foto dreapta – marcaj cu roşu) a fost cel format din Szene/Radoslaviev, pilotul născut la Timişoara, actualmente cu domiciliul în Ploieşti, fiind penalizat cu cinci secunde pentru atingerea unui jalon în prima Probă Specială şi cu un minut pentru intrarea în Control Orar 2 (CO2). Acesta a întrebat la finalul concursului care a fost motivul penalizării, iar răspunsul a venit scurt: „Fă contestaţie!” Zis şi făcut, Szene depune contestaţie, care costă… 150 de lei(!) şi pentru care nu se eliberează nici un fel de document fiscal (bon, factură, chitanţă…) asemeni cum se întâmplă în cazul înscrierilor concurenţilor, costurile în acest caz ridicându-se la 130 de lei/echipaj (ori 43 de echipaje auto???), pilotului timişorean i se oferă şi explicaţia, însă asta, repet – la finalul etapei, adică după ce Szene a mai fost lăsat să maergă şi pe parcursul celorlalte două probe speciale, din care una de macadam, unde maşina „suferă” din toate punctele de vedere. De menţionat că pilotul timişoren a fost prezent la Dumbrăviţa cu maşina personală, de stradă, un Subaru WRX.

„În Camionatul de Automobilism al judeţului Timiş nu s-a respectat şi nu se respectă regulamentul FIA. Eu am venit cu câţiva prieteni din Ploieşti, să participăm, să ne distrăm, nu ne interesa neapărat să câştigăm. Prietenii mei din Prahova au rămas uimiţi, au spus că aşa ceva <<numai la Timişoara se putea întâmpla>>, vă daţi seama cum m-am simţit. Ideea e că a fost o lipsă totală de fair-play din partea organizatorului” a declarat Szene.

„Contestaţia pe care am depus-o m-a costat 150 de lei, iar înscrierea în concurs a mai fost încă 130 de lei, bani pentru care nu am primit nici o chitanţă, factură, etc. Reclamaţii au mai avut şi alti concurenţi, mulşi dintre ei n-au ştiut că au fost excluşi din competiţie, să ne bage pe macadam fără să ne spună că suntem excluşi din competiţie e lipsă de respect faţă de piloţi şi faţă de munca lor „ a mai adăugat Raul Szene.

Acesta se declară nemulţumit şi de „nepotismele” din interiorul competiţiei: „Este pentru ultima dată când particip la o etapă organizată de ACR Timiş. ACR Timiş nu respectă regulamentul FIA, iar piloţilor care participă la etapele acestei competiţii le este frică să facă vreo remarcă sau să tragă un semnal de alarmă pentru că la următoarea etapă vor primii amenzi, penalităţi sau vor fi luaţi la bani mărunţi. Unii din concurenţi au avut voie să participe pe macadam cu cauciucuri de tractor, iar alţii nu au voie să folosească acelaşi gen de anvelope. Nu e posibil aşa ceva, voi face contestaţie la Bucureşti, la sediul central al ACR, să ştie şi cei de acolo ce face acest om (n.r. – Ladislau Giurisici) din această competiţie” a încheiat Szene, pilot ce a participat în 2012 în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă, clasându-se la final de sezon pe locul trei în clasamentul debutanţilor din acest an.

Scandalos! În Campionatul de Automobilism Timiş piloţii sunt "furaţi" şi la portofel şi la timpi 2Ca „supliment”, la festivitatea de premiere ce a avut loc la Căminul Cultural din Dumbrăviţa, piloţii au fost serviţi la masă cu covrigi expiraţi de aproape un an (vezi foto stânga), data expirării inscripţionate pe pungă fiind 18.01.2012.

Competiţia nu este la primul scandal de acest gen, în urmă cu trei ani, Florin Staici, în vremea aceea multiplu campion judeţean, a filmat evoluţia sa şi a câştigătorului de atunci, Alexandru Krepelka, dovedind cu clipul video că timpul său de parcurgere al circuitului a fost superior celui ce i-a suflat primul loc, Krepelka reuşind să se impună, iar Staici terminând pe locul secund.

Campionatul Judeţean de Automobilism Timiş este organizat de Automobil Club Român Timiş şi Comisia de Automobilism şi Karting Timiş. Înscrierile pentru paticipanţii din acest concurs se fac la sediul societăţii Lola Consulting SRL, societate ce aparţine însuşi preşedintelui Comisiei de Automobilism şi Karting Timiş – Ladislau Giurisici.

- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore