Vrei să vinzi beţe de Moş Nicolae? Află unde se vor putea comercializa şi cât te costă

- Advertisement -
Primăria Timişoara a început înregistrarea cererilor privind aprobarea comercializării beţelor tradiţionale Sfântul Nicolae. Cererile comercianţilor se depun la instituţie în perioada 26-26 noiembrie, iar perioada de vânzare a fost stabilită între 2 şi 6 decembrie.

Cererile se pot înregistra la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12, ghișeele 8 și 9, dar și on-line, pe site-ul oficial: www.primariatm.ro, la secțiunile https://www.primariatm.ro/online/ și https://formulare.primariatm.ro/, urmând să fie soluționate în limita locurilor disponibile.

Actele necesare obținerii avizului sunt următoarele: cerere tip obținută de la ghișeul 8 sau 9 (camera 12); copie a buletinului de identitate/cărții de identitate sau copie act firmă (copie Certificat Unic de Înregistrare ); certificatul verde al persoanei fizice sau al reprezentantului societății care ocupă domeniul public, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi trecerii celor 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoana se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, conform reglementărilor HG nr.1183/08.11.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 9 noiembrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Comercializarea beţelor de Sfântul Nicolae, felicitărilor, vâscului şi a miniaturilor reprezentative se va face în perioada 2-6 decembrie, în următoarele locaţii:

  1. Ceas Floral – bd. Proclamaţia de la Timişoara – platou (10 amplasamente);
  2. str. Mărăşeşti, de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima (20 amplasamente);
  3. Parcul Copiilor-bd. Revoluţiei 1989–platou (15 amplasamente);
  4. Piaţa A. Mocioni- platou (10 amplasamente);
  5. bd. Regele Carol I, de la str. I.Văcărescu până la str. Gen. I. Dragalina (10 amplasamente);
  6. Piaţa Nicolae Bălcescu–în faţa Liceul Teoretic „Grigore Moisil” (15 amplasamente);
  7. Dâmboviţa – platou (20 amplasamente);
  8. Piaţa Doina–platou (5 amplasamente);
  9. Piaţa zona Soarelui- platou Şcoala Generală nr. 30 (20 amplasamente);
  10. Calea Buziaşului–platou PROFI (15 amplasamente);
  11. zona Spitalului Judeţean-str. Arieş (10 amplasamente);
  12. str. Daliei, între str. Al. Vaida Voievod şi str. Lascăr Catargiu (max. 10 amplasamente);
  13. str. S. Bărnuţiu– Calea Dorobanţilor-zona Modern (10 amplasamente);
  14. Piaţa Traian (25 amplasamente);
  15. str. Sf. Apostoli Petru şi Pavel-vizavi de piaţă (10 amplasamente);
  16. Calea Aradului–zona UTT, în fața magazinului Mega Image (10 amplasamente);
  17. Calea Torontalului–platou (15 amplasamente);
  18. str. Circumvalaţiunii colț cu str. Ghe. Lazăr–platou (10 amplasamente);
  19. zona Piața Dacia–parc (15 amplasamente)

Achitarea taxei de autorizare (69 lei), a imprimatului (6 lei) și a taxei de ocupare a domeniului public (0,1 lei/mp/zi) se va face în momentul înregistrării cererilor, fără posibilitatea de restituire a acestora. Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant, pe o suprafaţă de 2 mp.

Reamintim că operatorii economici au obligaţia de a deţine la locul de vânzare, Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz, certificatul verde pentru persoana fizică sau reprezentantul societății care ocupă domeniul public. Încălcarea prevederilor legisaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională şi retragerea avizului. Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea avizului. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului de către deţinătorul avizului altei persoane duce la retragerea avizului şi sancţionarea contravenţională a faptei„, transmit reprezentanţii Primăriei Timişoara.

Activitatea comercială trebuie să se desfăşoare fără a perturba circulaţia pietonală din zonele respective, cu respectarea distanței între comercianți de minimum 2m, confom legislației actualizate privind măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-Cov-2.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie