În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul de lucru cu publicul, în general, între 20 decembrie 2021 şi 3 ianuarie 2022. În această perioadă, se vor desfășura, în cadrul departamentelor de specialitate, activităţile specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice, inventarieri etc.).
Astfel, la SERVICIUL RELAŢIONARE DIRECTĂ CU CETĂŢENII (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi vineri, 17.12.2021, iar prima zi lucrătoare este 3.01.2022.
DIRECȚIA PATRIMONIU își suspendă programul cu publicul în perioada 20.12.2021-10.01.2022, perioadă în care se va face arhivarea documentelor și operațiunea de inventariere a bunurilor unității administrativ- teritoriale.
Programul de lucru al casieriei din bd. 3 August 1919 nr.17 pentru prelungirea concesionării locurilor de veci şi încasarea taxelor de concesionare a locurilor de veci în vederea înhumării din cimitirele aparţinând Primăriei Municipiului Timişoara va fi următorul:
– În perioada 20.12.2021- 23.12.2021- orele 08.30-12.00
– În data de 24.12.2021- orele 08.30-10.00
– În perioada 27.12.2021- 30.12.2021- orele 08.30-12.00
– În data de 31.12.2021- orele 8.30-10.00
– În perioada 03.01.2022- 07.01.2022- orele 08.30-12.00
Casieria este închisă în zilele de sămbătă și duminică.
În această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum, pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211, în intervalul orar 08.30-16.00.
Programul casieriei din str. Oituz nr. 1 se suspendă în perioada 20.12.2021 – 10.01.2022, iar în această perioadă plata chiriei pentru locuințele din fondul locativ de stat, locuințe A.N.L., garaje și anexe gospodărești, precum și chiria pentru terenurile închiriate conform Legii nr.112/1995 și Legii nr.79/1997 se va putea achita în următorul cont:
RO17TREZ621502205X020362
DESCHIS LA TREZORERIA TIMIȘOARA
BENEFICIAR MUNICIPIUL TIMIȘOARA
COD FISCAL 32937000
Pentru informații, sugestii și reclamații poate fi apelat Serviciul Call Center, la numărul de telefon 0256-969, care va funcționa în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 08.00-16.00, respectiv vineri, între orele 08.00-14.00. Solicitările, cererile și petițiile pot fi depuse online pe adresa: primariatm@primariatm.ro. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 10 ianuarie 2022.
DIRECŢIA GENERALĂ DE URBANISM ȘI PLANIFICARE TERITORIALĂ îşi va întrerupe programul cu publicul începând cu data de 13.12.2021, urmând ca acesta să fie reluat în data de 10.01.2021. În această perioadă, angajații vor proceda la arhivarea documentelor în cadrul direcției și predarea în arhivele primăriei. Menționăm că nu vor fi preluate noi dosare sau solicitări în această perioadă nici fizic, nici în format electronic.
DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR
La Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, în perioada 20 decembrie 2021 – 7 ianuarie 2022, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate și Biroul Verificări Furnizări Date a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
Primiri cereri, conform programărilor online / telefonice:
20 – 23 decembrie 2021 8:30 – 18:30
24 decembrie 2021 8:30 – 12:00
27 – 30 decembrie 2021 8:30 – 18:30
31 decembrie 2021 8:30 – 12:00
3 – 6 ianuarie 2022 8:30 – 18:30
7 ianuarie 2022 8:30 – 12:00
Eliberări acte de identitate
20 – 23 decembrie 2021 8:30 – 16:30
24 decembrie 2021 8:30 – 12:00
27 – 30 decembrie 2021 8:30 – 16:30
31 decembrie 2021 8:30 – 12:00
3 – 6 ianuarie 2022 8:30 – 16:30
7 ianuarie 2022 8:30 – 12:00
În perioada 20 decembrie 2021 – 7 ianuarie 2022, la Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă şi Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă:
Înregistrări naşteri – primiri cereri şi eliberări certificate
20 – 23 decembrie 2021 8:30 – 16:30
24 decembrie 2021 8:30 – 12:00
27 – 30 decembrie 2021 8:30 – 16:30
31 decembrie 2021 8:30 – 12:00
3 – 6 ianuarie 2022 8:30 – 16:30
7 ianuarie 2022 8:30 – 12:00
Înregistrări căsătorii
20 – 31 decembrie 2021
Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2022 este 13 ianuarie 2022, iar actele se vor depune în data de 4 ianuarie 2022, cu programare online. Programul de lucru pentru depunerea documentelor:
4 ianuarie 2022 8:30 – 13:00.
5 – 6 ianuarie 2022 8:30 – 13:00
7 ianuarie 2022 –––––
Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri cereri etapa I
20 decembrie 2021 9:00 – 13:00
21 decembrie 2021 9:00 – 16:30
22 – 31 decembrie 2021 –––––
3 – 7 ianuarie 2022 –––––
Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri declaraţii etapa a -II-a (la termenul de 30 de zile):
-23, 24 decembrie 2021 8:30 – 11:00
Înregistrări decese
20 – 23 decembrie 2021 8:30 – 16:30
24 decembrie 2021 8:30 – 12:00
25 decembrie 2021 –––––
26 decembrie 2021 9:00 – 12:00
27 – 30 decembrie 2021 8:30 – 16:30
31 decembrie 2021 8:30 – 12:00
1 ianuarie 2022 –––––
2 ianuarie 2022 9:00 – 12:00
3 – 6 ianuarie 2022 8:30 – 16:30
7 ianuarie 2022 8:30 – 12:00
Eliberări certificate de stare civilă la cerere:
20 decembrie 2021 8:30 – 13:00
21 decembrie 2021 14:00 – 16:30
22 – 31 decembrie 2021 –––––
3 – 7 ianuarie 2022 8:30 – 13:00
7 ianuarie 8:30 – 12:00
La departamentele: Transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate, Înregistrări naşteri tardive, Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate:
20 decembrie 2021 8:30 – 13:00
21 decembrie 2021 14:00 – 16:30
Din 22 decembrie 2021 până în 7 ianuarie 2022 nu se lucrează cu publicul.
DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara Programul de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă se regăsește pe site-ul Direcției Fiscale https://www.dfmt.ro/
CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ – Programul de lucru, în perioada 20.12.2021- 02.01.2022, este următorul: luni- vineri, între orele 8-16. În zilele de sâmbătă, duminică, respectiv în 25-26.12.2021 și în 1-2.01.2022 Centrul de Informare Turistică este închis.