Este oficial, drumul care leagă Timișoara de A1 prin Dumbrăvița va fi lărgit la patru benzi. Aleșii județeni au votat astăzi ultimele detalii legate de indicatorii tehnico-economici necesari pentru obținerea finanțării pe fonduri europene.
„Da, cred că astăzi în urma votului dat de către Consiliul Județean Timiș putem să îl declarăm închis din punct de vedere al documentelor solicitate de ADR. Am trecut de eligibilitate, am trecut de partea tehnică, mai trebuiau anumite clarificări care prin aceste hotărâri de consiliu le vom transmite ADR și așteptăm ultimul punct și anume semnarea contractului de finanțare privind acest punct foarte important. Stâlpii din Dumnbrăvița sunt prinși în cadrul proiectului. Pe parcursul proiectului când nu vor mai afecta proiectului municipiului Timișoara privind fondurile europene se vor reloca. Vom interveni etapizat, cred că foarte important este ca în momentul în care vom avea un câștigător care va realiza lucrarea propriu-zisă foarte important este să demarăm dinspre autostradă spre centură ca să rezolvăm prima parte a proiectului, consider că e foarte important accesul de pe centură la autostradă”, a declarat șeful CJ Timiș Călin Dobra.
Tot în cadrul ședinței de plen de astăzi aleșii au votat și indicatorii tehnico-economici pentru ultimele patru din cele zece drumuri din județ care se vor reabilita cu bani de la Ministerul Dezvoltării prin PNDL 2. Pe listă se află Valea Lungă Română – Cliciova – asfaltare, Șipet – Folea – asfaltare, Lucareț – limită judeţ Arad – modernizare, Timişoara – Moșnița Nouă – lărgire la patru benzi, Rovinița – Percosova – Gherman – asfaltare, DN6 – Săcălaz – asfaltare, Seceani – Fibiș – modernizare, Centură Timişoara – Aeroport – sporire capacitate de circulaţie, , Sânmartinu Sârbesc – Sânmartinu Maghiar – asfaltare, Bazoșu Nou – Recaş – modernizare.