În acest an, tema “Pătrunde în inima energiei” a invitat copiii şi adolescenţii să construiască, pornind de la ideile lor, o lume ce mizează pe cunoaşterea energiei din prisma ştiinţifică. De asemenea, tinerii au fost invitaţi să aprofundeze teme de actualitate precum emisiile de CO2 şi eficienţa energetică. Cele 115 de lucrări înscrise la nivelul Enel Banat, au fost evaluate în baza unor criterii de relevanţă a temei şi de coerenţă, de creativitate, de implicare şi de efort depus, de realizare (interpretare).
Play Energy este un proiect internaţional dezvoltat de Enel în 10 ţări (România, Slovacia, Italia, Rusia, SUA, Panama,Brazilia, Costa Rica, Chile şi Guatemala). Tema de anul acesta, „Pătrunde în inima energiei”, a ajuns în peste 800 de şcoli din România, respectiv la 40.000 de copii din ţară. Simultan competiţiei regionale s-a desfăşurat şi etapa regională în zonele Dobrogea şi Muntenia. Câştigătorii etapelor regionale se confruntă în etapa naţională, urmând ca în cursul lunii noiembrie, Enel să desemneze câştigătorii finali.
Premiul întâi în cadrul competiţiei regionale pentru licee a fost acordat anul acesta elevilor coordonaţi de domnul profesor Barbatei Romulus de la Liceul Teoretic Sebiş din Arad, pentru proiectul „Electricitate – Puterea mea”. Pe locul doi s-au clasat elevii Colegiului Naţional C.D. Loga din Timişoara îndrumaţi de doamna profesor Petrescu Alexandra, pentru proiectul „EDDY”. Locul trei a fost ocupat de elevii Liceului Mihai Viteazul din Ineu cu proiectul „ -Fântânile Arteziene – Surse de Energie” coordonaţi de domnul profesor Huhn Otmar.
La categoria şcoală generală, premiul întâi a fost câştigat de elevii Liceului Teoretic Grigore Moisil din Timişoara, sub îndrumarea doamnei profesor Iosa Alina pentru proiectul „-Energii Regenerabile”. -Locul doi a fost ocupat de proiectul „ Fluxul de Cãlãtori- – Generator – de Energie” al elevilor Şcolii Gimnaziale nr. 6 din Timişoara sub coordonarea doamnei profesor Popescu Luminiţa. Liceul Pedagogic Dimitrie Ţichindeal din Arad a câştigat locul al treilea cu proiectul „ -Arad …Un Oraş Inteligent” realizat de un grup de elevi coordonaţi de doamna profesor Grovu Ana.