Comercianţii care sunt interesaţi de participarea la Târgul de Paşti vor putea depune până pe data de 6 martie 2015, la Camera 12 a Primăriei Municipiului Timişoara (Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii), la ghişeele nr. 3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare, în zilele de luni, miercuri, joi, vineri între 8:30 – 16:30 şi marţi între 8:30 – 18:30, următoarele documente:
– formular de participare la Târgul de Paşti (poate fi descărcat de AICI);
– CD cu pozele și lista produselor comercializate;
– poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă;
– copie xerox după actele firmei sau dovada faptului că agentul economic este constituit într-una din modalităţile prevăzute de lege în vederea desfăşurării de activităţi cu scop lucrativ;
– certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
date de contact.
Comercianții trebuie să anunțe detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele), iar cel mai important aspect anunțat de municipalitate este legat de faptul că cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.