Într-un top făcut de cei de la facebrands.ro, Timișoara este cel de-al treilea oraș din țara noastră, în spatele municipiului București și a municipiului Cluj-Napoca ca număr de utilizatori de Facebook care și-au și setat orașul pe conturile sau paginile personale. Astfel, dacă în capitală se găsesc 1.480.640 de utilizatori Facebook, iar în Cluj-Napoca 260.040, extrem de aproape de ”capitala Ardealului” se găsește cea a Banatului, unde sunt circa 260.000 de utilizatori ai celebrei rețele de socializare. Pe locul patru, dar cu același număr de utilizatori de Facebook se află municipiul Iași, urmat, la mare distanță, de Constanța, Craiova și Brașov.
La nivel de județ, în Timiș figurează aproape 317.000 de utilizatori de Facebook, în timp ce numărul total al utilizatorilor de Facebook în România a ajuns la 7.200.000, din care 6.739.140 (93,60%) și-au setat orașul. Dacă Timișoara are 260.000 de utilizatori Facebook, ceea ce înseamnă aproximativ 82.17% din totalul celor prezenți la nivelul județului, capitala Banatului este urmată de Lugoj, unde sunt înregistrați ”oficial” 18.200, circa 5.75% dintre timișeni, Jimbolia cu 3.400 (1.07%) și Făget cu 2.400 (0.76%).
La nivel de ”branduri”, în Timiș, cea mai bine cotată pagină este cea a cântăreței Kamelia. Tânăra artistă a adunat peste 750.000 de aprecieri și este urmată de pagina ”Design Interior – arh. Bogdan Ţîrdea”, care are aproape de 570.000 de aprecieri. Topu-ul paginilor, în funcție de numărul de ”Like-uri” este continuat de ”Vagabontul” și tenismena Sorana Cârstea (deși tânăra sportivă s-a născut la București și are reședința la Târgoviște). Pe locul 5 în acest top se află pagina ”Orașul Timișoara”, o pagină extrem de apreciată de timișoreni și nu numai datorită fluxului mare de știri distribuit din presa locală, dar și pentru imaginile postat acolo de administratorul acesteia, imagini cu Timișoara ”de ieri”. Această pagină are peste 210.000 de aprecieri.
Foto:nbcnews.com