Primăria Timișoara anunță că va contesta decizia Tribunalului Timiș de suspendare a noii organigrame și că în acest moment pregătește recursul!
Hotărârea judecătorească este însă executorie încă din această fază, însă reprezentanții municipalității spun HCL nr. 237 din 15.06.2021 nu este afectată, dar sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege.
Primăria Timișoara va solicita un punct de vedere de la ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) cu privire la situația posturilor care nu au fost afectate de modificarea făcută în noua organigramă.
Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, dar sunt suspensive de executare.
Termenele din dispozițiile de eliberare din funcție sunt suspendate, ca urmare a efectului hotărârii judecătorești și vor începe să curgă din nou de la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.
Funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora.
Concursurile pentru ocuparea noilor funcții create prin noua organigramă NU se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.
Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează Primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi.
“Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, a declarat viceprimarul Timișoarei, Ruben Lațcău.