Cristi, un timișorean de rând, a făcut, astăzi, o vizită unui supermarket Kaufland din Timișoara, pentru a-și face cumpărăturile, însă a avut parte de o surpriză dezgustătoare. După ce și-a pus câteva produse în coș, bărbatul s-a îndreptat înspre raftul de unde dorea să-și cumpere o bucată de cașcaval.
Odată ajuns în fața raftului, a apucat o bucată de cașcaval (produs propriu K-Classic) și, când să o așeze în coșul cu cumpărături, Cristi a observat pe marginea ambalajului o culoare ”nefirească” a conținutului. Primul instinct, omul s-a uitat la data expirării produsului, însă odată ce a văzut că acesta este valabil până pe data de 7 mai 2015, a încercat să caute o altă explicație, cerând ”detalii” unui angajat Kaufland.
”Am văzut că e mucegăit și mai apoi că expiră pe data de 7 mai 2015 și am rămas puțin uimit. Am adresat o întrebare unuia dintre angajații supermarket-ului și omul mi-a spus că produsul arată așa datorită condițiilor improprii de păstrare. Mi-a spus că-și cere scuze, dar e în termenul de valabilitate”, ne-a povestit Cristi, care a rămas uimit de răspunsul angajatului.
”Dacă e în termenul de valabilitate, dar este mucegăit, înseamnă că e bun de pus spre vânzare?” se întreabă clientul Kaufland, care ne-a trimis și două imagini surprinse cu telefonul mobil, prin intermediul rubricii noastre ”Trimite-ne o știre sau un pont!”.
Și tu poți să ne trimți astfel de ”sesizări” cu condiția ca, pe lângă imagini, să ne trimiți și o scurtă descriere a ”pățaniei” tale, dar și un număr de telefon sau o adresă de e-mail, pentru a te putea contacta în cazul în care avem nevoie de amănunte suplimentare!