Cardul MyEnel oferă clienților rezidențiali posibilitatea de a plăti consumul de energie la orice punct de plată autorizat fără a mai fi nevoie de factura printată. Mai mult decât atât, cardul MyEnel va oferi clienților posibilitatea de a se autentifica la Kiosk-urile Enel, amplasate în cadrul centrelor Enel de relații cu clienții, pentru a-și înregistra index-ul, pentru verificarea bilanțului plăților și pentru a trimite întrebări, solicitări sau sugestii. Această ultimă opțiune se află încă în stadiul de dezvoltare și va fi în curând disponibilă pentru clienții Enel.
Clienții care aleg factura electronică vor primi cardul în luna următoare după activarea acestei opțiuni. În plus, clienții care au deja un cont MyEnel și folosesc factura electronică, pot face o cerere prin intermediul InfoEnel, apelând numărul gratuit 0800 07 08 09 sau în orice PunctEnel, pentru a primi cardul în luna următoare.
PayPoint, un-doi și Westaco sunt partenerii comerciali ai Enel care pot oferi informații despre bilanțul plăților pe baza scanării codului de bare de pe cardul MyEnel. Lista partenerilor se află în proces de extindere.
Cardul MyEnel reprezintă încă un pas înainte către digitalizarea pe care Enel îl face pe piața din România, fiind prima companie de utilități care a lansat pe plan local factura electronică, o aplicație pentru telefonul mobil pentru servicii de relații clienți și unități self-care.
Enel a dezvoltat în România una dintre cele mai mari rețele de puncte alternative de plată a facturii de electricitate, astfel încât clienții pot acum achita convenabil factura la cel mai apropiat partener de încasare Enel.