Lucrările la ”Complexul Rutier Michelangelo”, finanțat din fonduri europene, nu au fost finalizate încă, dar o parte dintre acestea sunt deja un DEZASTRU. Vocea Timișului vă prezenta un material de la momentul când s-a deschis circulația rutieră pe cea mai mare parte a intersecției, la suprafață, în care explicam faptul că muncitorii care s-au ocupat de amenajarea trotuarelor, acolo unde au fost marcate pistele de biciclete, nu s-au sinchisit să ”coboare” suficient de mult bordurile pentru a facilita accesul cu biciclete, căruciaore pentru bebeluși sau fotolii rulante ale persoanelor cu handicap.
Astăzi, am mai descoperit un ”defect”, MARE! De data aceasta facem referire strict la Podul Michelangelo, însă tot la capitolul ”trotuar”. Pavajul montat pe zona dedicată pietonilor este parțial distrus. Cum așa? Nu știm motivul pentru care pavajul este crăpat la ”îmbinările” celor trei secțiuni ale podului, dar, așa cum se poate observa și din imaginile de mai jos, aproape toate pavelele de la îmbinare sunt crăpate, pe aproape toată lățimea trotuarului, dar și pe pista de biciclete. Și se mișcă! ”Dansează!” La o altă îmbinare a elementelor podului, deși nu s-au crăpat încă, pavele pot fi efectiv scoase din ”puzzle”-ul trotuarului, moment de asemenea demonstrat în imaginile de mai jos.
Este grav că se lucrează pe principiul cantitate și nu calitate, la fel cum este grav faptul că, spre exemplu viitorul Mall (atenție, e vorba despre o construcție uriașă din toate punctele de vedere) din Calea Șagului se va construi în mai puțin de 12 luni, conform dezvoltatorului, iar lucrările care se fac la nivelul infrastructurii orașului sunt efectuate în termeni cu mult mai lungi și mult mai prost.
Ca să fiu ”cârcotaș”, tot în ”Complexul Rutier Michelangelo” la intrarea în Piața Leonardo da Vinci dinpsre Aleea FC Ripensia, insula care delimitează circulația rutieră înainte de cea care virează la dreapta, spre Bulevardul Corneliu Coposu, este în ”valuri”, pavajul fiind stabil, dar deloc drept.