Conform tradiţiei americane, Black Friday alias Ziua Neagră marchează ziua de vineri, bariera dintre Ziua Recunoştiinţei şi deschiderea sezonului de Crăciun. Anul acesta reducerile se anunţă a fi foarte „consistente”.
Vinerea de 29 noiembrie va aduce pe anul 2013 promoţii de până la 80% pentru o gamă variată de produse, un fel de tot ce vrei, de la electronice şi electrocasnice la obiecte de zi cu zi, articole de îmbrăcăminte, cărţi, CD-uri sau jucării pentru copii. Conform surselor, un retailer online a declarat că va face, ca şi anul precedent, reduceri de până la 99%.
Succesul pe care sărbătoarea l-a avut în ultimii ani a dus valul reducerilor până în România. De promovare s-au ocupat „negustorii electronici” care, prin campaniile lor, au avut succes în rândul românilor. În 2012, prin 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi comenzi aproximativ 9.500 de comenzi în valoare de 3 milioane de lei. Cei dei la eMag.ro sunt pregătiţi şi speră la cel mai de amploare Black Friday de până acum. Aceştia au închiriat un depozit separat, special pentru acest eveniment. Estimările companiilor implicate indică o creştere de aproape cinci ori mai mare.
sursa foto: mariandumitru.com