Toate cele patru mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi, Palas Mall, precum şi cele cinci clădiri de birouri din portofoliu promovează mesajul: „Planeta are resurse limitate. Reciclează-le! Salvează-le! Economiseşte-le!”. Clienţii centrelor comerciale şi angajaţii companiilor prezente în clădirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtiei şi a reciclării bateriilor şi a plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile mall-urilor.
Pe lângă impactul social, mesajele promovate includ informaţii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lună salvează 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe email salvează 250 de copaci pe lună, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientă pentru a încălzi o locuinţă timp de cinci luni. De asemenea, cu apa economisită într-o zi prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece peturi reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.
Iniţiativa grupului de companii Iulius atrage atenţia asupra epuizării resurselor mediului înconjurător şi asupra rolului pe care îl avem în protejarea Planetei, continuând astfel programele de responsabilitate socială.