Parcaţi neregulamentar sau ignoraţi informările conform cărora în zona dumneavoastră se vor face lucrări edilitare şi vă lăsaţi autoturismul în zona de intervenţi? Veți rămâne fără mașină și veți scoate din buzunar o sumă frumușică pentru a vă recupera vehiculul. Proiectul care stabilește normele după care se va face ridicarea mașinilor de pe domeniul public va fi supus la vot în următorul plen al Consiliului Local Timișoara. Activitatea va fi delegată către SDM, iar ridicarea mașinii va costa 150 de lei și relocarea 300.
11. Relocarea vehiculelor resprezintă o măsură excepţională care se aplică pentru a preîntâmpina consecinţe grave respectiv: imposibilitatea de a interveni în cazul unor avarii la reţeaua stradală, la reţeaua transportului prin curse regulate pe raza Municipiului Timişoara, la reţelele tehnico-edilitare; imposibilitatea de a începe/finaliza lucrările de execuţie de utilitate publică; imposibilitatea respectării graficelor de execuţie a lucrărilor de utilitate publică (…) 3. Programul de desfăşurare a activităţilor de ridicare, transport, depozitare, relocare şi eliberare a vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează, pe durata a 24 de ore. Programul de restituire a vehiculelor depozitate în spaţiile special amenajate se asigură prin serviciu continuu, pe durata a 24 de ore.
c.) Completarea Cap. VII Precizări Finale, cu un nou punct, punctul 4, astfel: ,,4. Plata serviciului de relocarea a vehiculelor oprite/staţionate în zonele în care se execută lucrări şi care blochează frontul de lucru în cadrul execuţiei lucrărilor de reabilitare, modernizare sau intervenţie la infrastructura tehnico-edilitară şi/sau carosabil, trotuare etc., va fi suportată de operatorul economic care solicită relocare în baza unui acord încheiat cu operatorul serviciului, se arată în proiectul de pe site-ul PMT.