Patrulă permanentă a Poliției Locale la Pasajul Jiul. Aceasta a fost soluția găsită de administrația Robu ca reacție la tupeul șoferilor de TIR care circulă prin zonă, deși depășesc restricțiile de înălțime. Teoretic, TIR-urile cu înălțime mai mare de 4 metri nu au voie să circule prin pasaj. Practic, șoferii își desumflă roțile pentru a putea trece. Pasajul modernizat cu bani de la bugetul local riscă să se degradeze.
„Există un post fix 24 de ore din 24 pentru că un număr de șoferi de TIR-uri sunt absolut iresponsabili, apropo de legislație, sunt absolut irespsonsabili. În prima săptămână după ce am înființat acest post fix acolo au fost sancționați 21 de șoferi de TIR-uri care au vrut să treacă prin subpasaj deși au interdicție de gabarit. Știți bine că un astfel de iresponsabil a intrat cu un TIR care a izbit poarta de protecție pentru că proiectantul s-a gândit că vor fi și altfel de indivizi. Probabil că nu a estimat câți sunt și cât de frecvent se manifestă, dar am fost prevăzători și am impus realizarea unor porți metalice de protecție, care au înălțimea mai joasă ca înălțimea pasajului. Unii cică dau drumul la aer din roți să coboare mașina cu cinci centimetri și se duc cu viteză mică, milimetric, nu îi interesează că perturbă traficul. Acel pasaj este făcut să reziste 100 de ani, nu să fie lovit de TIR-uri și să ne cauzeze apoi tot felul de probleme. Căutăm soluții electronice acum. Eu am dat niște sugestii dată fiind și profesia mea, niște soluții electronice cu care să depistăm mașinile supra gabaritice mult mai devreme decât în apropiere subpasajului. Vom pune în mai multe poziții acele sisteme și sperăm să rezolvăm problema, pentru că asta nu e o soluție pe termen lung, ci e o soluție de forță majoră”, a explicat primarul Nicolae Robu.