Odată cu venirea iernii, Primăria Municipiului Timișoara împreună cu Casa de Cultură va organiza cea de-a IX-a ediție a Târgului de Crăciun, care va avea loc în perioada 1 decembrie 2015 – 2 ianuarie 2016. Căsuțele vor fi amplasate, ca de obicei, în zona centrală a orașului, în Piața Victoriei și în piațeta de lângă Școala Generală nr. 30, în zona Soarelui.
Comercianții care sunt interesați să participe la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, între 2-13 noiembrie 2015, la Primăria Municipiului Timișoara, la camera 12, Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii, mai exact la ghișeele nr. 3 și nr. 4, pentru Direcția Comunicare, următoarele documente: formular (word) de participare la Târgul de Crăciun, CD cu poze și lista produselor comercializate, copie xerox după actele firmei și un certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea și specificul produselor comercializate.
Orarul în care pot fi depuse actele este între orele 8.30 – 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi și vineri, iar marți între 8.30 – 18.30. Totodată, trebuie precizate și detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcționare a activității (curent electric, apă etc.), iar cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcției Sanitar Veterinare.