Toamna aduce reduceri de comisioane şi tarife la Poşta Română

- Advertisement -

Persoanele fizice care sunt clienţi ai Poştei Române pot trimite bani, în intervalul 1 septembrie – 31 decembrie 2014, la orice destinaţie din ţară, făcând importante economii la comisioanele de transfer, în cadrul campaniei ”Trimite Euro prin Money Post şi eşti dublu recompensat”. Astfel, tariful fix de înregistrare scade cu 5 lei (de la 13 lei la 8 lei), în timp ce comisioanele se reduc cu până la 1,5%, în funcţie de suma transferată.

”Compania Naţională Poşta Română a decis să reducă semnificativ mai multe comisioane şi tarife într-o perioadă încă dificilă din punct de vedere economic, când tendinţa pieţei este aceea de majorare a acestor taxe, pentru susţinerea afacerilor. Tocmai fiindcă această perioadă dificilă este traversată şi de clienţi – persoane fizice şi companii –, Poşta Română a decis să uşureze efortul lor financiar până la finalul acestui an”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.

Tot din această toamnă, Poşta Română face o reducere tarifară importantă şi în sfera serviciilor de tip corporate, direct-mail şi marketing direct Infadres. Astfel, cel mai mic tarif începe de la 0,77 de lei pe trimitere, faţă de 1 leu pe trimitere, iar cel mai mare tarif este de 5,58 lei pe trimitere, faţă de 7 lei pe trimitere.

Reducerea este cu atât mai importantă cu cât treapta de greutate de până la 20 de grame dispare, prima treaptă devenind cea de până la 50 de grame. Anterior modificărilor, aceasta avea un cost de 1,6 lei pe trimitere. Preţurile includ TVA şi pot coborî şi mai mult în funcţie de discount. Acesta va fi aplicat la volumele prestate şi în raport cu gradul de prelucrare a trimiterilor poştale. Discount-ul maxim poate ajunge la 20%. De asemenea, au fost introduse încă două trepte de volum care primesc, la rândul lor, reduceri în funcţie de modalitatea de cartare.

”În contextul unei pieţe poştale puternic concurențiale, Poşta Română a redefinit politica tarifară pentru serviciile de direct mail, prin alinierea acestor tarife la cerinţele pieţei. Scopul este acela de a creşte atractivitatea acestui serviciu pentru clienţii de pe acest segment, inclusiv pentru firmele mici şi mijlocii. În acelaşi timp, compania implementează o strategie prin care să crească nivelul calitativ al serviciilor oferite”, a declarat Irina Purcaru, director Operaţiuni şi Relaţii Comerciale Poşta Română.

Toate detaliile cu privire la campania ”Trimite Euro prin Money Post şi eşti dublu recompensat” se află pe pagina web a Companiei Naţionale Poşta Română, iar cele cu privire la reducerile tarifare pentru serviciul Infadres pot fi accesate AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie

Posta Romana a distribuit toate pensiile aferente lunii ianuarie, în Timiș

Compania Naţională Poşta Română a finalizat, cu trei zile...

Posta Romana linisteste pensionarii: Pensiile vin intre 10 si 20 ianuarie 2020

Compania Naţională Poşta Română informează că, în această lună,...

La Timișoara se strâng fonduri pentru a oferi un prânz cald elevilor defavorizați. Donează!

A fost lansată cea de-a patra ediție a campaniei...

Teatrul National din Timisoara, campanie pentru ”amandoi”

Teatrul Național din Timișoara a demarat o nouă campanie...

FOTO Reprezentantii M.A.I. din Timis, in campania ”10 Pentru Sigurana”

În perioada 7-20 septembrie 2019, la nivelul județului Timiș...