Timişoara, Piaţa Victoriei, una din piețele centrale ale oraşului, locul în care inima Banatului a fost proclamată în ’89 primul oraș liber din România, locul peste care veghează, la un pol Opera Română, iar la celălalt Catedrala Mitropolitană, o zonă bogată arhitectural şi locul unde compania UPC a trânit, deloc graţios, o imensitate de reclamă ce promovează campania “I love TMbps”.
Promovarea sună cam aşa „Noi, cei de la UPC, iubim Timişoara, viteza pe internet, premierele şi succesul. Vino pe 14 februarie în Piaţa Victoriei, completează talonul de concurs cu declaraţia ta pentru persoana iubită, depune-l în urnă de lângă literele “I love TMbps” şi poţi câştiga un weekend romantic sau un Samsung Galaxy S4! ! Happy Valentine’s Day!”. Timişorenii au fost instigaţi să se fotografieze cu kitsch-ul în cauză, să urce rezultatul pe Instagram până pe 25 martie, iar pe 1 mai să stea cu ochii lipiţi pe pagina de facebook UPC să vadă dacă ei sunt norocoşii câştigători. Astfel, de mai bine de o lună, în Piaţa Operei zace acest rateu publicitar de un galben ce deranjează retina. De ce ? Nici noi nu am aflat, încă. Înscrişi în concurs sunt doar 11 concurenţi, dintre care unul şi-a încercat norocul de două ori. N-ar fi mai simplu să „decernaţi” câştigătorul mai devreme, dată fiind situaţia actuală şi să scăpaţi oraşul de acest colosal rateu ?
Operatorul UPC se bate, zadarnic, cu pumnii în piept cu atâta ardoare că ei sunt cei care au cea mai mare viteză la internet, cele mai bune servicii, cele mai bune preţuri şi aşa mai departe, căci multitudinea de clienţi nesatisfăcuţi blamează acest lucru.