„Love Shooting” este destinată cuplurilor ce vor achiziţiona produse din magazinele lor preferate, în valoare de minimum 100 de lei. Aceştia vor putea beneficia de sesiuni foto profesionale de cuplu, seri romantice şi multe alte premii. În fiecare zi de campanie, primii 100 de clienţi vor fi recompensaţi cu băuturi răcoritoare. Mai mult, pe lângă participarea la tombolă, cumpărătorii vor avea ocazia să îşi declare public iubirea. Mesajul va fi postat pe un panou amplasat lângă Centrul Info, iar, zilnic, cea mai originală declaraţie va fi premiată cu o seară romantică, având cina şi cazarea asigurate la hotelul Roco din Izvin. Marele câştigător al campaniei, care va fi desemnat prin tragere la sorţi de Valentine’s Day, îi va putea dărui perechii sale un sejur de vis în Barcelona. Și pentru că Ziua Îndrăgostiţilor să fie cu adevărat memorabilă, alţi trei clienţi vor câştiga sesiuni foto profesionale, de cuplu.
Pe data de 14 februarie, în cadrul complexului comercial, Valentine`s Day va fi celebrată cu o serie de activităţi, căsătorii de probă, şedinţe foto la insula „Love Shooting Corner”, diverse competiţii, precum şi un concert Dj Rynoo & Sylvia şi Box Office. De asemenea, cuplurile vor putea participa şi la concursul virtual ” Be my Valentine” de pe pagina de facebook oficială „Iulius Mall Timişoara”. Fanii sunt invitaţi să decoreze propria felicitare de Valentine’s, pe care o pot trimite apoi persoanei iubite. Aparat foto, bonuri valorice la Black Box şi bilete la spectacolul Lord of The Dance sunt premiile pe care internauţii le pot câştiga pentru ei şi jumătăţile lor.