Conducerea Timişoarei vrea alt film de promovare al oraşului

- Advertisement -

Filmuleţul dinamic ce încearcă să ducă privitorul într-o „călătorie” pe bicicletă de-a lungul oraşului de pe Bega, „scapă” detalii relevante ale urbei. Nici coloana sonoră de care acesta beneficiază nu este pe placul celor de la conducere, fiind considerată „cu iz oriental”.”Estimăm la aproape 100.000 de vizualizări din toate zonele şi câteva mii de comentarii. Filmul va fi completat din punct de vedere al imaginilor. Coloana sonoră va fi schimbată pentru că multe comentarii au evidenţiat că ar avea un iz oriental”, a declarat viceprimarul Dan Diaconu.

Conform surselor, refacerea clipului nu va necesita fonduri suplimentare iar, următorul film, va avea ca şi ţinta reprezentarea cât mai adecvată a activităţii culturale şi artistice, de care „Mica Viena” se bucură. „Nu este filmuleţul definitiv, este un filmuleţ care a răspuns nevoii de a avea un film de prezentare a Timişoarei, unul cu forţă de comunicare şi scurt. Este necesar să existe aşa ceva. L-am văzut şi eu şi fără îndoială că el trebuie completat cu un număr destul de mare de imagini care să reflecte Timişoara în toată complexitatea sa. Trebuie evidenţiat faptul că Timişoara este un mare centru universitar, că avem un muzeu,că Timişoara este oraşul Revoluţiei, trebuie să evidenţiem mai bine activitatea culturală şi artistică din Timişoara”, a explicat, marţi, Robu.

Filmul are 2 minute şi 30 de secunde şi a costat 3.500 de euro, banii venind în mare parte din sponsorizări.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie