Încă din 2013, RCS&RDS se laudă cu servicii de internet sub denumirea „Digi Net Fiberlink 500” şi „Digi Net Fiberlink 1.000„, sub sloganul „Conectează-te la viteza viitorului„, sau mai bine spus servicii de internet de mare viteză (cea mai mare viteză disponibilă pe piaţă). Acestea, din păcate, au rămas la stadiul de promisiuni, pe banii clienţilor, întrucât serviciile nu sunt disponibile la vitezele cu care se laudă compania.
Un client al RCS&RDS a semnat un contract cu compania prin care aceasta se obligă să-i furnizeze internetul de mare viteză cu o rată de transfer (download) de până la 1.000 Mbps – semnând un abonament prin care clientul plăteşte serviciul respectiv cu 49 de lei pe lună. E foarte adevărat că pentru a beneficia de aceste servicii şi computerul trebuie să fie la fel de „performant„, iar PC-ul clientului despre care vă vorbim este chiar foarte bine „echipat”.
Toate bune şi frumoase, doar că acel contract a fost semnat în urmă circa jumătate de an, iar viteza de download la această oră abia ajunge la maxim 200 Mbps, motiv pentru care clientul a solicitat ca o echipă a companiei să se deplaseze la domiciliul său pentru a „constata” problema. Echipa ajunsă la faţa locului a făcut un test de viteză la finalul căruia aceasta abia atingea, culmea, 700 Mbps. Aceasta fiind singura dată când viteza urcase până aici, din testele clientului de până atunci, dar şi de atunci şi până în prezent rezultând o viteză de download de maxim 200 Mbps, ceea ce este o cumplită bătaie de joc faţă de serviciile cu care compania se laudă. Echipa RCS&RDS a găsit atunci şi „motivul” pentru care se întâmplă acest lucru: lipsa router-ului „special” pe care compania îl poate asigura în custodie, contracost, clientului. Ce e de făcut? Comandă!
Merge clientul a doua zi, face comanda, data exactă, conform SMS-ului primit de la furnizor, fiind 3 martie 2014, acelaşi mesaj transmiţându-i clientului că echipamentul nu este disponibil şi că „revenim în două zile pentru confirmare rezervare echipament„, iar cele două zile s-au făcut 7. Pe data de 10 martie 2014, compania revine cu un nou SMS în care spune acelaşi lucru ca în precedentul, cu specificaţia că vor reveni din nou în 5 zile… 5 zile care s-au făcut mai bine de-o lună.
Supărat, omul nostru a pus astăzi mâna pe telefon şi a intervenit mai „sus”. Interesant este că după doar câteva ore vine şi mesajul prin care i se solicită şă se prezinte la punctul de vânzare din Piaţa Mărăşti, în termen de şapte zile, întrucât „Echipamentul este disponibil şi rezervat„.
Chiar aşa „stimaţi” jăpcari? După ce luaţi banii clienţilor tot pe „principiul P.C.R.” (pile, cunoştinţe, relaţii) trebuie să meargă românii, cei care vă plătesc milioane de euro lunar?
Aşteptăm cu nerăbdare instalarea ruter-ului-minune! Să vedem cu ce viteză ne „loveşte” internet-ul clientului…