Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară din Timişoara informează că, dat fiind procesul de mutare din sediul actual, situat pe Bulevardul Regele Carol I la nr. 10, la noul sediu pe care-l va ocupa instituţia, aflat pe Bulevardul Gen. Ion Dragalina nr. 38–42, activitatea de relaţii cu publicul se va întrerupe luni şi marţi, 25 şi 26 noiembrie 2013.
Începând din data de 27.11.2013, activitatea privind relaţiile cu publicul şi preluarea documentelor pentru ajutorul social (venitul minim garantat), alocaţia pentru susţinerea familiei, ajutorul pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale, ajutorul pentru încălzirea locuinţei cu energie electrică, ajutorul pentru încălzirea locuinţei cu combustibili solizi sau petrolieri, se va desfăşura la sediul nou, după următorul program:
Luni: 8:30 – 14:30;
Marţi: 8:30 – 14:30 şi 15:00 – 17:30;
Miercuri: 8:30 – 14:30;
Joi: 8:30 – 14:30 şi 15:00 – 16:30;
Vineri: 8:30 – 13:00.