Explicaţie halucinantă a companiei ENEL privind penele dese de curent de care au parte locuitorii din Timiş. La o întâlnire care a avut loc la Prefectura Timiş, conducerea companiei ENEL i-a explicat prefectului Eva Andreaş că de vină pentru întreruperile de curent nu ar fi reţelele învechite în care compania nu face investiţii, ci crengile de copaci netăiate.
„La întâlnire, din partea ENEL, au participat Mario Allella, director E-Distributie Banat, Adrian Pop, inginer șef judetul Timiș. Primarii timișeni s-au plâns de multele întreruperi de curent, de faptul că la Call-Centerul ENEL se răspunde la telefon după multe zeci de minute și atunci comportamentul persoanei care răspunde la telefon lasă de dorit, faptul că se intervine la avarii cu mare întârziere, sau că sunt căderi de tensiune de scurtă durată în urma cărora se ard aparatele electrocasnice. Prefectul Eva Georgeta Andreaș a atras atenția reprezentanților ENEL că cetățenii își plătesc facturile către ENEL, adică plătesc un serviciu de care nu beneficiază atunci când se întrerupe furnizarea curentului electric, din diferite motive. Primarii au acuzat subdimensionarea rețelelor electrice și, în multe cazuri vechimea lor, faptul că, în multe localități, atunci când se întrerupe furnizarea curentului, localitățile rămân și fără apă curentă din cauză că nu mai poate funcționa nici stația de pompare. Reprezentanții ENEL au afirmat că se vor face investiții pe raza județului Timiș și au răspuns problemelor punctuale ridicate de primari”, a informat Prefectura Timiş.