Parteneriatul cu Telekom marchează prima implicare a grupului pe piața sportivă sub noul brand și prevede bonusuri de performanță sportivă, aspect ce confirmă viziunea comună pe care o împărtășesc Federația Română de Fotbal și Telekom Romania despre ceea ce înseamnă evoluția fotbalului și a organizației suport care face jocul posibil.
”FRF urmărește consecvent obiectivul strategic de a asigura cele mai bune condiții pentru performanță tuturor echipelor reprezentative și tot sprijinul necesar echipei naționale de seniori în perspectiva Campionatului European din 2016 și a Campionatului Mondial din 2018”, anunță reprezentanții Federației.
“Federația Română de Fotbal primește astăzi alături un partener deosebit de important care împărtășește valorile și principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanță. Telekom Romania devine sponsorul principal al echipei naționale de fotbal și, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” și îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei! Bun venit, Telekom România, în familia fotbalului românesc!”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Parteneriatul dintre Federația Română de Fotbal și Telekom este valabil pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire pe alți doi. Odată cu semnarea acestui contract, după ce săptămâna precedentă a bifat un nou sponsor tehnic -Joma-. FRF își va rotunji veniturile cu 13 milioane de euro în patru ani, Federația având alți doi sponsori secundari: Bergembier și Bankpost.
Spre comparație, Bayern Munchen primește de la Telekom, pe patru ani (2013-2017), de peste 37 de ori mai mult decît FRF, adică 150.000.000 de euro.