Străzile cu piatră cubică din Timișoara intră în reabilitare

- Advertisement -

Primăria Timișoara vrea să demareze anul acesta lucrările de reabilitare a străzilor cu piatră cubică din oraș. În proiect sunt incluse 14 străzi, care ar urma să fie asfaltate.

Procedurile de licitație au demarat deja și vizează 14 străzi, care vor fi reabilitate pe anumite tronsoane:

  • strada Argeș – tronsonul cuprins între strada Mitropolit Varlaam și strada Cluj,
  • strada Ioan Muresan – tronsonul cuprins între strada Salcamilor și strada Drubeta,
  • strada Ludwig von Beethoven – tronsonul cuprins între bulevardul C.D. Loga și bulevardul Mihai Eminescu,
  • strada Mitropolit Varlaam – tronsonul cuprins între str. Aurel Cândea și strada 1 Decembrie,
  • strada Putna – tronsonul cuprins între strada Ion Vidu și strada Mitropolit Varlaam,
  • strada Remus – tronsonul cuprins între strada Brașov și strada Romulus,
  • strada Sfânta Rozalia – tronsonul cuprins între strada Remus și bulevardul Mihai Viteazul,
  • strada Sorin Titel – tronsonul cuprins între bulevardul Victor Babeș și strada Protopop Ghe. Dragomir,
  • strada Toplița – tronsonul cuprins între Calea Circumvalațiunii și strada Făgăraș,
  • strada Virgil Madgearu  – tronsonul cuprins între bulevardul Mihai Viteazul și strada Filaret Barbu,
  • strada Bela Bartok – tronsonul cuprins între bulevardul Victor Babeș și strada Argeș,
  • strada Filaret Barbu – tronsonul cuprins între strada Sfânta Rozalia și strada Brașov,
  • strada Arcidava – tronsonul cuprins în jurul Parcului Arcidava până în străzile Mureș și Ulpia
    Traiana,
  • strada Romulus – tronsonul cuprins între strada Gheorghe Doja și strada Sfânta Rozalia.

Valoarea investiției care ar urma să demareze în această primăvară este de 14,5 milioane de lei.

„Ne dorim ca totul să meargă repede, astfel încât să putem face intervențiile de rigoare. Nu știm când putem începe, pentru că urmează o serie de proceduri de licitație, care nu sunt sub controlul nostru. 14,5 milioane lei e valoarea investiției de la bugetul local. Durata de realizare pentru proiectare e 9 luni pentru toate aceste străzi. Sunt străzi apropiate de centrul orașului, pline de gropi, cu denivelări cumplite, trotuarele sunt impracticabile. Nu se justifică păstrarea carosabilului din piatră cubică, așa că se va trece la modernizarea acestor străzi uitate de lume, unde nu s-a intervenit de ani de zile. Piatra cubica scoasă va fi păstrată și va fi folosită după necesități, în viitor”, a declarat primarul Nicolae Robu.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore

Articole asemănătoare

Din aceeași categorie