103 autobasculante Ford 3542D au fost recepționate astăzi de către Compania Națională de Administrare a Ifrastructurii Rutiere, noile utilaje de deszăpezire urmând să intre în dotarea Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) din Timișoara, Bucuresti, Constanța, Craiova, Brașov, Iași și Cluj. 20 de vehicule ajung în capitala Banatului.
Noile autobasculante care au o configurație a tracțiunii tip 6X4, sunt dotate cu lamă pentru îndepărtarea zăpezii și răspânditor pentru materiale antiderapante și vor fi folosite inclusiv pentru alte activităti specifice CNAIR, ca de exemplu transportul agregatelor destinate stațiilor de asfalt și al asfaltului produs de acestea.
Valoarea contractului pentru cele 103 utilaje este de aproximativ 9.800.000 euro, fără TVA și include un pachet de servicii asociat care urmează să se deruleze pe parcursul următorilor 2 ani. Dintre cele 103 vehicule, 20 au fost distribuite Direcției Regionale de Drumuri Timișoara. Achiziția acestora se înscrie în planul de retehnologizare a CNAIR, demarat în anul 2014, care prevede redotarea companiei cu o nouă gamă de mașini și utilaje specifice lucrărilor de reparații și de întreținere a drumurilor.
Planul pus în aplicare prin Directia Mecanizare presupune achiziționarea anuală și etapizată a mai mult de 1.000 de mașini si utilaje, până la această dată fiind achiziționate peste 850 de utilaje.
CNAIR SA a mai achiziționat în luna mai a acestui an un lot de 16 autobasculante Ford 4142D Euro 6C, destinate lucrărilor de reparație și întreținere a rețelei rutiere naționale.
Autobasculantele Ford Trucks 3542D, 6×4, sunt dotate cu noul motor Euro 6 Ecotorq, care datorită sistemului de recirculare a gazelor de evacuare, a turbocompresorului cu geometrie variabilă, a sistemului de injecție directă și a unității de control electronic inteligent, reduce nivelului de noxe și implicit poluarea. De asemenea, sitemul de frânare este unul performant, cu doua circuite independente, conform normelor EEC, asistență EBD+ABS+ASR+ATC și frană de staționare pe axele spate, ceea ce asigură controlul asupra oricărei manevre efectuate în orice regim de încărcătură și în toate condițiile de teren.
CNAIR a recepționat 103 autobasculante Ford cu lamă și răspanditor!
CNAIR a recepționat 103 autobasculante Ford cu lamă și răspanditor!Cele 103 Autobasculante Ford 3542D, recepționate astăzi, vor fi intra în dotarea Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri din Bucuresti, Constanța, Craiova, Brașov, Iași, Timișoara și Cluj și vor întări capacitatea acestora de a desfășura în regie proprie inclusiv acțiuni de deszăpezire pe autostrazile și drumurile naționale din România.Noile autobasculante care au o configurație a tracțiunii tip 6X4, sunt dotate cu lamă pentru îndepărtarea zăpezii și răspânditor pentru materiale antiderapante și vor fi folosite inclusiv pentru alte activităti specifice CNAIR S.A, ca de exemplu transportul agregatelor destinate stațiilor de asfalt și al asfaltului produs de acestea.Valoarea contractului pentru cele 103 utilaje este de aproximativ 9.800.000 euro, fără TVA și include un pachet de servicii asociat care urmează să se deruleze pe parcursul următorilor 2 ani.Achiziția acestor noi vehicule se înscrie în planul de retehnologizare a CNAIR, demarat în anul 2014, care prevede redotarea companiei cu o nouă gamă de mașini și utilaje specifice lucrărilor de reparații și de întreținere a drumurilor.Planul pus în aplicare prin Directia Mecanizare presupune achiziționarea anuală și etapizată a mai mult de 1000 de mașini si utilaje, până la această dată fiind achiziționate peste 850 de utilaje.Această nouă achizitie reprezintă o continuare a bunelor relații contractuale dintre CNAIR S.A. și CEFIN Truks, care comercializează camioanele Ford.CNAIR SA a mai achiziționat în luna mai a acestui an un lot de 16 autobasculante Ford 4142D Euro 6C, destinate lucrărilor de reparație și întreținere a rețelei rutiere naționale.Informații suplimentare:Autobasculantele Ford Trucks 3542D, 6×4, sunt dotate cu noul motor Euro 6 Ecotorq, care datorită sistemului de recirculare a gazelor de evacuare, a turbocompresorului cu geometrie variabilă, a sistemului de injecție directă și a unității de control electronic inteligent, reduce nivelului de noxe și implicit poluarea.Sitemul de frânare este unul performant, cu doua circuite independente, conform normelor EEC, asistență EBD+ABS+ASR+ATC și frană de staționare pe axele spate, ceea ce asigură controlul asupra oricărei manevre efectuate în orice regim de încărcătură și în toate condițiile de teren.https://bit.ly/2KVsMPe
Publicată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pe Marţi, 4 decembrie 2018
Foto: arhivă