De faptul că Primăria Dudeştii Noi se implică în tot şi-n toate nu se mai miră nimeni, pentru că o face „ca la carte”. Tinereţea şi totodată experienţa acumulată pe parcursul celor nouă ani în funcţie a primarului Alin Nica îşi spune cuvântul pe zi ce trece în acţiunile pe care acesta le intreprinde la nivel comunal.
Una dintre cele mai noi facilităţi ale dudeştenilor a pornit la drum astăzi, 1 noiembrie 2013. Este vorba de un nou serviciu în cadrul Primăriei, serviciu de o importanţă maximă pentru localnicii care nu vor mai fi nevoiţi să se deplaseze până la Timişoara pentru obţinerea documentelor de identitate. Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor va elibera, pentru început, acte de identitate, acte de identitate provizorii sau vize de flotant.
Noul serviciu va deservi aproape 3.200 locuitori şi va funcţiona în sediul Primăriei, după următorul program:
– Luni, 8:30 – 13:00;
– Marţi, 8:30 – 13:00;
– Miercuri, 8:30 – 13:00;
– Joi: 8:30 – 18:30;
– Vineri: 8:30 – 13:00.
Persoanele cu dizabilităţi sunt favorizate, aşa cum este normal
„Într-o primă etapă, la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Dudeştii Noi se vor elibera acte de identitate, acte de identitate provizorii sau vize de flotant, urmând ca în timp să fie preluate date pentru eliberarea paşapoartelor sau a permiselor de conducere. Pentru persoanele care nu se pot deplasa, actele vor fi întocmite la domiciliul acestora, de către angajaţii noului serviciu. Tinerilor, probabil, le este mai uşor să se deplaseze la Timişoara, însă şi ei pierd timpul. Este mai greu însă cu bătrânii şi cu bolnavii care sunt puşi pe drumuri astfel că acest nou serviciu vine în sprijinul lor” declară, mândru de o nouă realizare, primarul Alin Nica.