Cele mai citite articole în ultima săptămână

Din aceeași categorie

Oficialii de la Poli Timişoara fac lumină în privinţa bugetului. Vezi pe ce s-au dus banii de la Primărie şi de la Consiliul Judeţean

Vocea Timișului va susține permanent adevărul!

Criticat în nenumărate rânduri, atât primarul Timişoarei – care a propus ca echipa de fotbal să fie finanţată din bani publici, dar şi administraţia clubului Poli Timişoara, pentru lipsa de transparenţă de care dau dovadă în ceea ce priveşte cheltuielile nou-promovatei, acum s-au hotărât să pună totul pe hârtie, pentru ca toţi „curioşii” să poată analiza cheltuielile clubului bănăţean.

Informare privind situaţia execuţiei bugetului în anul competiţional 2012 – 2013

Sintetic, pentru anul competiţional 2012 -2013 situaţia se prezintă astfel:

  LEI
INDICATORI
PREVEDERI
EXECUŢIE
TOTAL VENITURI
8.451.300,00
8.096.600,00
-COTIZAŢIE C.L. TIMIŞOARA
-COTIZAŢIE C.J. TIMIŞ
-ALTE VENITURI
5.300.000,00
2.720.000,00
   431.300,00
5.000.000,00
2.720.000,00
   376.600,00
TOTAL CHELTUIELI
8.451.300,00
7.790.320,11
-CHELTUIELI DE PERSONAL
-CHELTUIELI CU BUNURI ŞI SRRVICII
-CHELTUIELI DE CAPITAL
5.670.000,00
2.271.300,00
   510.000,00
5.490.432,75
1.806.678,37
493.208,99
 
 Pe semestrul II 2012 (tur de campionat) situaţia se prezintă astfel:
                                                                                                                 LEI
INDICATORI
PREVEDERI
EXECUŢIE
TOTAL VENITURI
3.551.300,00
3.251.300,00
-COTIZAŢIE C.L. TIMIŞOARA
-COTIZAŢIE C.J. TIMIŞ
-ALTE VENITURI
2.500.000,00
1.000.000,00
     51.300,00
2.200.000,00
1.000.000,00
     51.300,00
TOTAL CHELTUIELI
3.551.300,00
3.177.593,68
-CHELTUIELI DE PERSONAL
-CHELTUIELI CU BUNURI ŞI SERVICII
-CHELTUIELI DE CAPITAL
2.100.000,00
1.101.300,00
   350.000,00
2.065.016,75
    769.376,93
    343.200,00

Din cheltuielile de personal efectuate, 724.367,75 lei reprezintă salarii, 551.536,00 lei reprezintă prime, 789.113,00 lei reprezintă viramente la bugetul de stat.

Din cheltuielile cu bunuri şi servicii decontate, cheltuieli semnificative au fost: 206.363,05 lei pentru cazare şi masă; 193.384,18 lei pentru echipament sportiv; 66.057,34 lei pentru arbitrii şi observatori; 44.711,87 lei pentru transport ; 43.941,54 lei pentru vizele jucătorilor şi alte taxe la FRF; 33.808,63 lei pentru întreţinere şi reparaţii; 20.190,36 lei pentru asistenţă medicală (ambulanţe).

Din cheltuielile de capital, 223.200 lei reprezintă achiziţia unui autocar VOLVO iar 120.000,00 lei reprezintă nouă containere vestiar pentru CCJ. Tot la capitolul investiţii s-au primit sub formă de compensare cu publicitate două autoturisme (un Renault şi un Opel), valoarea acestora fiind de 197.143,00 lei.

Pe semestrul I 2013 (retur de campionat) situaţia se prezintă astfel:

                                                                                                                  LEI
INDICATORI
PREVEDERI
EXECUŢIE
TOTAL VENITURI
4.900.000,00
4.845.300,00
-COTIZAŢIE C.L. TIMIŞOARA
-COTIZAŢIE C.J. TIMIŞ
-SPONSORIZARE
-DREPTURI TV
2.800.000,00
1.720.000,00
   325.600,00
     54.400,00
2.800.000,00
1.720.000,00
   270.900,00
    54.400,00
TOTAL CHELTUIELI
4.900.000,00
4.612.726,43
-CHELTUIELI DE PERSONAL
-CHELTUIELI CU BUNURI ŞI SRRVICII
-CHELTUIELI DE CAPITAL
3.570.000,00
1.170.000,00
   160.000,00
3.425.416,00
1.037.301,44
    150.008,99

Din cheltuielile de personal efectuate, 1.579.668,00 lei reprezintă salarii, 305.026,00 lei reprezintă prime, 1.540.722,00 lei reprezintă viramente la bugetul de stat.

Din cheltuielile cu bunuri şi servicii decontate, cheltuieli semnificative au fost: 444.740,13 lei pentru cazare şi masă ; 118.559,67 lei pentru transport; 70.953,35 lei pentru întreţinere şi reparaţii; 66.632,45 lei pentru arbitrii şi observatori; 65.915,48 lei pentru echipament sportiv; 25.183,00 lei pentru asistenţă medicală (ambulanţe).

Din cheltuielile de capital, 3.865,99 lei reprezintă o maşină de gheaţă, iar 146.143,00 lei reprezintă utilajele şi instalaţiile achiziţionate pentru întreţinerea terenurilor de joc şi antrenament.

Suma încasată la indicatorul ALTE VENITURI provine din drepturile pentru meciurile de acasă transmise la televiziune (pentru meciurile din tur s-a încasat suma de 54.400 lei), din vânzarea biletelor (49.949 lei), precum şi din contractele de publicitate şi de sponsorizare. Până în acest moment, avem încheiate contracte în valoare de 553.800 lei. De asemenea, am avut contracte de publicitate şi sponsorizare în natură: două autoturisme, cinci calculatoare cu monitoare şi imprimante, cartuşe pentru imprimante, produse de papetărie, produse alimentare şi de consum.
Clubul are organizat un Centru de Copii şi Juniori, unde activează 172 de copii şi juniori, instruiţi de 10 antrenori, 15 juniori fiind sub contract cu clubul.

Menţionăm cheltuieli mai importante ale Centrului de Copii şi Juniori:

INDICATORI
VALOARE   (LEI)
CHELTUIELI DE PERSONAL
375.465
CAZARE ŞI MASĂ
127.840
ECHIPAMENT
62.400
ARBITRI ŞI OBSERVATORI
29.192
TRANSPORT LA COMPETIŢII
29.100
DEPLASARE JUNIORI LA LOT
19.000
ASISTENŢĂ MEDICALĂ (AMBULANŢE)
2.800
REPARAŢII VESTIARE ŞI BOILER
34.057
NOUĂ CONTAINERE – VESTIAR
120.000
TOTAL
799.854
- Advertisement -
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Tiberiu Kiss-Radu Constantin
Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține! Click aici-citeste condiţiile de utilizare ale site-ului www.voceatimisului.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole în ultimele 48 de ore