Concursuri peste concursuri la ”Rutiera” din Timiș. După arestarea comisarului-șef Marcel Crăciunescu, postul de șef al polițiștilor de la circulație din județul Timiș a fost ocupat interimar, însă acest aspect provizoriu a luat sfârșit odată cu ziua de 12 mai 2015, când au avut loc două concursuri la nivelul conducerii Serviciului Rutier din cadrul IPJ Timiș.
De ce două? Pentru că nu doar postul de șef pe județ trebuia definitivat și cel de șef-birou drumuri naționale si europene, post de pe care comisarul șef Moldovan s-a pensionat.
Ca urmare a concursurilor desfășurate marți, 12 mai 2015, la care au participat trei polițiști din cadrul Inspectoratului, postul de șef-birou drumuri naționale si europene, a fost câștigat de tânărul Claudiu-Ilie Jianu, un polițist în vârstă de numai 30 de ani, născut în județul Mehedinți. Acesta a ”intrat” în IPJ Timiș în 2007, imediat după absolvirea Academiei de Poliție ”Al. I. Cuza” București.
Deși, extrem de tânăr, Jianu s-a specializat în Științe Penale absolvind un Master la Facultatea de Drept și Științe Administrative din cadrul Universității de Vest Timișoara, dar și prin absolvirea unui curs de formare a experților în reconstrucția accidentelor stradale, curs absolvit la Universitatea din Pavia (Italia).
Jianu a mai absolvit și cursuri de pirotehnist, de aplicare a legislație Schengen și chiar de formare în domeniul luptei împotriva traficului de persoane. Polițistul vorbește engleză și franceză la nivel mediu și este un bun cunoscător al computerelor.
Celălalt șef, al rutieriștilor din întregul județ, Petru Rumega, are 38 de ani și face parte din corpul oamenilor legii încă din 1999, imediat după ce a absolvit Academia de Poliție ”Al. I. Cuza” București. Timișoreanul a mai absolvit, ulterior, studii postuniversitare în domeniul științelor penale la Facultatea de Drept din cadrul Universității de Vest Timișoara.
La numai câțiva ani după ce a fost încadrat ca ofițer în interiorul IPJ Timiș, Rumega a început, datorită seriozității și conștinciozității, să avanseze, încet și sigur. Acesta a fost o perioadă șef al Serviciului Rutier, după care a ”stăpânit” Biroul de combatere a infracțiunilor contra Patrimoniului și Grupări Infracționale, iar înainte de a ajunge inspector șef al Serviciului Rutier a mai fost șef peste Biroul de Control Intern. Se pare că încet dar sigur, lucrurile încep să intre în normalitate la IPJ Timiș.
TAT VAD FILTRE DE MILITIE CARE STAU LA CIUPEALA MAI ALES PE CAILE DE INTRARE AN TIMISOARA MAI ALES PE CALEA SAGULUI AN PARCARE LA METRO 1 DAR NU AM VAZUT NICIODATA CA ACESTIA SA OPREASCA AN TRAFIC NICI UN AUTOBUZ AL VREUNEI FIRME DE TRANSPORT PERSOANE CACI PE ZONA DE VEST AL BANATULUI (JUD.TIMIS-CARAS)SUNT O GRAMADA DE AUTOBUZE ANVECHITE CARE NUMAI OCHIOMETRIC ATI SAR AN OCHI AN CE STARE SUNT SUNT MAJORITATEA RUGINITE FAC ZGOMOT MAI RAU CA UN TRACTOR SUNT ADEVARATE BOMBE PE ROTI CINE LE DAU LA ACESRIA VERIFICARE TEHNICA LICENTE DE TRANSPORT MAI ALES DIMINEATA SUNT CU CALATORI ANTRE SCAUNE UMILITOR TOVARASI MILITIENI DE CE NU AVETI OCHII PENTRU ACESTIA SA OPRITI AN TRAFIC SA VERIFICATI CATE LOCURI ARE UNXAUTOBUZ SI CATI MAI SUNT AN PICIOARE SI CATI DIN ACESTIA AU BILETE DE CALATORIE MAI ALES CEI DE LA SC. ALFASTAR SRL CU SEDIUL AN DALBOSET JUDETUL CARAS-SEVERIN ACESTE AUTOBUZE VIN DE LA 200-250 KM DE TOLIMISOARA DACA AU AN DOTARE TAHOGRAFE AN STARE DE FUNCTINARE CASE DE MARCAT AN CE CONDITI SI CE FEL DE BILETE ELIBEREZA SOFERII DE PE AUTOBUZELE DE LA ALFASTAR CAT SUNT DE FISCALE SI DACA ACESTI SOFERI RESPECTA TIMPII DE MERS MATEMATIC NU AU CUMSA RESPECTE TIMPII DE MERS CACI DOARNUMAI PE RUTA TIMISOARA-DALBOSET /ANINA SUNT CINCI PERECHI DE AUTOBUZE PLUS DOUA PE RUTA RESITA-TIMISOARA