Căsuţele care vor permite comerțul cu articole de sezon vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei şi în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr.30, în zona Soarelui, asemeni anului trecut.
Comercianţii interesaţi de participarea la această ediție a Târgului de Crăciun trebuie să depună câteva documente, între 3 și 14 noiembrie 2014, la camera 12 a Primăriei Timişoara, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 3 şi nr. 4, pentru Direcţia Comunicare. Orarul zilnic în intervalul căruia se pot depune documentele este luni, miercuri, joi și vineri, între orele 8:30 și 16:30 sau marţi, înte orele 8:30 – 18:30.
Documentele necesare:
• formular (word) de participare la Târgul de Crăciun;
• CD cu poze si lista produselor comercializate;
• poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă;
• copie xerox după actele firmei;
• certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
date de contact.
Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele). În plus de asta, cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.