Cea de-a paisprezecea ediţie a concursului Mundus Vini a avut loc în Germania, la finalul lunii februarie. Cei 150 de juraţi veniţi din 26 de ţări au testat vinurile lumii şi le-au analizat riguros. Astfel, Cramele Recaş au fost onorate cu trei, dintre cele 500 de medalii de aur, pentru Solo Quinta 2013, Selene Feteasca Neagră 2012 şi Selene Cabernet Sauvignon 2011. Vinul Sole Chardonnay Barrique 2013 a fost premiat cu medalia de argint, „Sole Chardonnay este un vin încă tânăr, iar concursul a fost chiar la începutul anului. Vinul va evolua pe parcursul anului doar în spre bine, medalia de argint e abia începutul pentru acest vin care este unul dintre preferatele mele din portofoliul pe care îl avem.”, a declarat Philip Cox, unul dintre acţionarii Cramelor Recaş.
Pentru vinul Solo Quinta este al treilea an consecutiv când obţine medalia de aur la Mundus Vini, cu un scor de peste 90 de puncte din 100. Produs din struguri Chardonnay, Muscat, Feteasca Regală, Viogner şi Cadarca, acesta este un blend între patru soiuri albe şi un soi roşu vinficat în alb, ce se schimba de la an la an. Acesta este deja recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune vinuri din industria autohtonă, el fiind posesorul celei mai importante disctinctii acordate vreodată unui vin românesc, Marea Medalie de Aur de la Vinalies Internationales, Franţa.
Selene este cea mai nou gama din portofoliul autohton Cramele Recas, devenind vedeta peste noapte când s-a aflat de epuizarea stocului de Selene Feteasca Neagră 2011 la 28 de zile de la lansare, în toiul verii. „Aceste medalii nu fac decât să confirme ceea ce toată lumea ştia deja, că în România se poate face vin bun care are potenţial să devină recunoscut la nivel mondial. Cramele Recaş face tot posibilul să promoveze adevărată valoare a vinului.” spune Stelian Ştefan, somelierul Cramelor Recaş.
Cu podgorii atestate încă din 1447, cu vinificatori de pe trei continente, Cramele Recaş este printre primii producători care s-au focalizat pe vinuri curate, seci şi moderne şi care a avut masă critică, atât ca număr de hectare, producţie, putere de penetrare a pieţei, investiţie în oameni, dar mai ales vin, ca să reuşească.